9 Eylül 2011 Cuma

aylak adamın çilesi isa'nın çilesini geçti kitabı


‎''SANIYORSAM benim kadar işine sarılan ve işini seven başka biri yok.(tamamen toplumun diretmesiyle böyle bir işe kalkıştım okuyucular çünkü bu toplum işin ne olursa olsun işini seveceksin der ve bende haddinden fazla bile seviyorum hatta bu toplumu karşıma alacak kadar seviyorum)işim: işsizlik
yani bir manada aylaklık. ve işim dolayısıyla aylakkığımı seviyorum. ama gelin görün ki bu toplum işimi sevmekten alıkoymak için her şeyi ve her yolu deniyor. bu topluma nasıl ayak uydurulur veya ayak uydurmak gerek midir? ey okuyucu cevap istiyorum'' aylak adamın çilesi isa'nın çilesini geçti kitabı sayfa 09. paragraf iki
not: yazı fotoğraftaki kitaptan alıntı değildir tamamen site sahibinin eseridir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder